生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۴. تولدم مبارک! یا سلام ۲۹!

۳ ۵

دیروز تولدم بود و قسمت بدش این بود که کلاس داشتم و منم نمیتونم بگم اوکی به درک کلاسمو نمیرم و تولد میگیرم و در نتیجه رفتم سرکلاس و آخر کلاس فرفری موی غزلسازم برام آهنگ تولدت مبارک گذاشت و من کلی خوشحال شدم ولی بچه‌های کلاس ماست! و واقعا خوشحالم که بعد کلاس با من و پری دریایی نیومدن بیرون! پری دریایی در واقع یکی از بچه‌های کلاسه که ترم A1.1 باهاش دوست شدم و کلی آدم مهربون و بامرام و دوست داشتنی‌ایه و من عاشقشم. 

و خب خوبی تولدم این بود که دیدم اووو خیلی از کسایی که فکر میکردم براشون اهمیت ندارم براشون مهمم و چه تبریکای قشنگ و پر احساسیم گفتن هر چند که هر چقدرم تلاش کنن تبریکاتشون به تبریک هوژین و آچار فرانسه و وابی سابی عزیزم نمیرسه! ولی خب بازم واقعا توقع نداشتم انقدر هم احساسات به خرج بدن و برام یه جورایی دلنشین بود.

خلاصه که شروع ۲۹ سالگیم با کلاس درسی بود خدا بخیر کنه آخرشو! (دقت کنین ۲۸ سالم تموم شده و رفتم توی ۲۹ سال یعنی الان ۲۸ سالمه عین شیرینک نگید چطوری یهو از ۲۷ پریدی توی ۲۹ چون نپریدم ولی خب شروع شده دیگه الان ۱ روز از بیست و نه سالگیمو سپری کردم هعی!)

HBD to me

نرگس بیانستان
۱۰ مرداد ۱۸:۵۹

مبارکا باشه کچل خانم ^_^

پاسخ :
مرسی جانم ❤️ 
MIS _REIHANE
۱۱ مرداد ۰۴:۴۶

اقا 28 سالته دیگه(((((((((: مبارک باشه زیبا

پاسخ :
بله بله ولی وقتی میگن 28 سالته یعنی 28 سالت تموم شده و 29 رو شروع کردی :)) تز
رسناکه دارم به 30 میرسم ولی هنوز بچه ام من 
آرش
۱۱ مرداد ۱۲:۲۷

مبارک باشه...

پاسخ :
ممنونم :)
زمر 53
۱۱ مرداد ۲۲:۵۹

مبارک باشه و خدا بهمون رحم کنه

کمتر از سه ماه دیگه بهت میپیوندم :-))

پاسخ :
ممنونم 
آره یادمه فکر کنم دوم یا چهارم مهر بودی یکیش تویی یکیش خمینی (ببخشید میدونم خوشت نمیاد ازش :دی)
زمر 53
۱۴ مرداد ۲۰:۰۰

:-)))

چهار مهرم

امام خمینی 1 مهره 

خداروشکر روز تولدمون یکی نیست :-D

پاسخ :
میگم تو رو بین 2 و 4 شک داشتم :))
آره یادم بود یک روز نیستین =))
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان