生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۵۶. مرض حذف

۷ ۶

از مزایای اینستاگرام و توییتر نسبت به تلگرام و بیان به بلاگفا اینه که وقتی تصمیم به حذف میگیری میگه باشه ولی عین تلگرام و بلاگفا در جا همه چی رو پاک نمیکنه و روی برگشتنت حساب میکنه و بهت وقت میده یکم فکر کنی اگه آروم شدی برگردی اینجوریه که من تو این مدت بارها توییترم رو دی اکتیو کردم و باز اکتیو کردم و دوباره دی اکتیو کردم! اللهم اشف کل مریض؟

bahar tehrani
۱۳ آذر ۲۱:۵۳

به نظرم  سیاست عجیب این پیام رسان ها همینه،که اول قشنگ معتادت میکنه و بهت میگه بیا حرفت رو بزن و فرار کن،نخواستی اصلا برو،ولی خب بگرد و یه وقتایی یه سری بزن

پاسخ :
دقیقا همینطوره سیاست عجیب و البته کثیفیه!
سر باز
۱۴ آذر ۱۴:۰۷

اینجانت سی صد هزار بار کانال و وب و ... رو حذف کردم ... عاقلانه ترین مدلش بنظرم همین مدل بیانه ... یه چند وقتی طول میکشه تا حذف بشه

پاسخ :
خوب شد این پست رو نوشتم بفهمم تنها نیستم :دی
موافقم برای بیان از همه معقولتره
bahar ....
۱۴ آذر ۱۸:۴۸

بله عزیزم تنها نیستی 

برای تلگرام یه روشی یاد گرفتم

با یه شماره تلگرامت رو نصب کن، بعد برو تغییر شماره، خطی رو که می خواستی رو نصب کن (هیچ وقت کسی متوجه نمیشه دوباره برگشتی)

 

پاسخ :
مرسییییییی پسندیدم :دی
bahar tehrani
۱۴ آذر ۲۲:۰۳

سیاست عجیب و کثیفی که حسابی با رنگ و لعاب و در دسترس بودنش،هممون معتاد و اسیر خودش کرده

پاسخ :
دقیقاااا کاش یه روزی از شرش راحت شیم :))
مینا شین
۱۵ آذر ۰۱:۰۳

ای بابا ای بابا ... یه عده معتاد دور هم جمع شدیم که :)

پاسخ :
دقیقا :دی
bahar tehrani
۱۵ آذر ۲۲:۴۴

الان از شرش تقریبا راحت شدیم..ولی دنبال فیلترشکن میگردیم :}}

پاسخ :
وای دردناکه 
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان