生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۶۴. برگشت!

۹

من وقتی به اینجا کوچ کردم دلیلش این بود که میخواستم یه شروع جدید داشته باشم و از خشم وحشتناکی در من بود دور بشم اما خب میدونین من چه خوب چه بد اینی که الان هستم رو دوست دارم و خب این آدمی که هستم بخشی از شخصیتش رو همون تجربه‌های تلخی که باعث خشمش و بددهنیش شده بود ساخته، اگه الان به درجه‌ای رسیدم که بتونم فحش ندم و توی بدترین شرایط هم مودب بمونم (هر چند هنوز تو جمعای دوستانه‌ی صمیمی فحش میدم و جزیی از شوخیامه!) برمیگرده به گذر از همون اتفاقات بد و خشما و خب اون چوگویک برای من حسی داشت که هیچ وبلاگی نداشته و فکر هم نکنم هیچ وبلاگ دیگه‌ای یا کانالی بتونه اون حسو ایجاد کنه و خب من تصمیم گرفتم دوباره برگردم و تحت عنوان چوگویک فعالیت کنم، خلاصه که از اونجا می‌خونمتون...

اینم آدرسش برای کسایی که اونجا رو دنبال نمیکردن: جانیسمان

درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان