生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۶۰. قشنگ‌ترین گل

۶ ۶

از جذابیتای وبلاگ دوستیاییه که شکل میگیره مثلا من شاید هنوز نرگس رو ندیده باشم ولی عجیب دوستش دارم یا مثلا اولش از دزد کلیه واقعا میترسیدم و الان کلی چیز ازش یاد گرفتم، از طرز کار مته دندانپزشکی! تا چطوری زبان بخونم که انقدر رباتی و مصنوعی حرف نزنم و الانم که به واسطه اوشون با یکی‌تون آشنا شدم که به نظر خودم نه تنها یاسی‌ترینه که قشنگ‌ترینه و خوشحالم که دزد عزیز عین من خسیس نیست و من رو با دوستاش آشنا میکنه و منم به تلافی کلیه‌هایی که ازم دزدیده دوستاش رو میدزدم! شمام دزد کلیه رو الگو قرار بدین دوستای خوبتون رو به من نشون بدین منم قول میدم بدزدمشون! ولی بی‌شوخی دوست داشتین وبلاگای مورد علاقه‌تون رو بگید، کسایی که این روزها وبلاگشون یا خودشون براتون دوستای خوب و آرامش بخشین مثلا من خودم هر وقت غمگینم میرم اینجا و حتی خوندن آرشیوش حالمو خوب میکنه، از بس که عین اسمی که انتخاب کرده آرامش داره.

نرگس بیانستان
۱۹ دی ۱۴:۰۱

اگه اگه نرگس مذکور منم، اجازه بده با دم نداشته ام گردو بشکنم :)) 

 

 

پاسخ :
بله عزیز دلم منظورم خودتی
bahar tehrani
۱۹ دی ۲۱:۱۰

خودت را بهت معرفی میکنم

پاسخ :
فدات شم خب
bahar tehrani
۲۰ دی ۲۱:۳۲

خدا نکنه.الهی تنت سالم و دلت خوش باشه

پاسخ :
مرسی مهربونم همچنین خودت و عزیزانت
بانوچـه ⠀
۲۱ دی ۱۸:۲۵

عاشق اسم گذاشتنت شدم

پاسخ :
قربونت برم خب
آرا مش
۲۲ دی ۱۳:۰۰

منی که یهو میام اینجا از اتفاق...

 

من؟! از فکر بهش هم رو ابرام...

پاسخ :
قربونت برم خب اتفاقا منم الان داشتم وبلاگتو میخوندم و عشق کردم با ایده تلفنت :))
یاسی ترین
۲۲ دی ۱۵:۲۷

ای جانم عزیزم 😍😍😍 

تو خودت گلی 

قشنگی که قشنگ میبینی 😘 

واقعا چه خوب شد پیدات کردم:)

پاسخ :
دورت بگردم مهربونم لطف داری به من
دقیقا منم خیلی خوشحالم که پیدات کردم
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان