生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۲۳. تغییر زبان

۸ ۳

آقا اصلا به این فکر نکرده بودم که تغییر زبان کامپیوتر و از اون مهم‌تر word به آلمانی باعث تغییر میانبرها میشه و باید بگم الهی العفوcrying خلاصه که اگه شمام بهش فکر نکردین بدانید و آگاه باشید که چنین میشه و خیلیم همه چی جا به جاست‌ها مثلا میخواستم متنم رو درشتنمایی باید بگم؟ bold کنم هر چی کنترل و B رو گرفتم هیچی نشد نگو باید کنترل شیفت و F رو میگرفتم همینطور میانبر تغییر سایز میانبر خط انداختن روی متن میانبرهای سربرگ همه چی! crying

نسرین ⠀
۲۲ شهریور ۱۴:۴۳

من تو همین زبان فارسی هم گاهی گیر می‌کنم در استفاده از میانبرها🤣🤣🤣

پاسخ :
واقعا سختهههه
فاطمه ‌‌‌‌
۲۳ شهریور ۰۹:۲۲

چقدر ناجور :))

من سر همین کیبورد فارسی استاندارد که چند مورد از میان‌برهاش جابه‌جا شده بود کلی طول کشید تا عادت کردم. واقعا چرا یه قرارداد همگانی نمی‌ذارن برای میانبرها؟ :(

پاسخ :
خیلی بده انقدر اذیت شدم :((((((((
بخدا که روانین من واقعا دوست داشتم فحششون بدم.
اشکان ارشادی
۲۴ شهریور ۰۲:۰۹

سلام 

منهم نمی دانستم.

تشکر 

پاسخ :
سلام خواهش میکنم 
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان