生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۲۲. بازگشت امید!

۶ ۲

خب اساسا من خیلی طولانی از هیچی ناامید نمی‌شم مگه شرایط عجیبی باشه که خب فعلا شرایطم اونجوری نیست و در راستای صرفه جویی در زمان و اینکه دوباره امید بهم برگشته رفتم چندتا کتاب آلمانی خریدم اولیش که کتاب درسی ترم آینده‌ام بود کتابای بعدی، کتابای صرفه جویی در زمان حساب میشن! یعنی چی؟ یعنی کتابیه که دیگه با داشتنش لازم ندارم بابت هر کلمه بشینم کلی دیکشنری زیر و رو کنم و تهشم خسته شم! چون یه مرضی دارم که میرم سراغ دیکشنری به جز لغتی که میخواستم چند‌تا لغت دیگه هم چک میکنم بعد میرم سراغ ساختار جملات و این کار مفیده ولی وقت گیره و به اندازه وقت گیر بودنش مفید و موثر واقع نشده و این کتابا یه جورایی دیکشنری همین سطحی که هستم حساب میشه! اینجوری دیگه وقتم با لغاتی که معلوم نیست کی به کارم بیاد تلف نمیشه!

+ از صبح یه جوری تهوع دارم و خوب نمیشه که اگه متاهل بودم میگفتم حامله‌ام!

سُولْوِیْگ 🌻
۱۷ شهریور ۱۳:۴۰

+اگر تو یکی از سریالای صدا و سیما بودی، پاسخ همین بود. اونجا اصلا مهم نیست مجردی، متاهلی، زنی، مردی، چی هستی؛ هرکس حالت تهوع داره حامله‌ست. :)))) 

پاسخ :
دقیقا :))
بانوچـه ⠀
۲۱ شهریور ۲۳:۵۲

همین کامنت اول. تو قطعا حامله‌ای.

جشن تعیین جنسیت دعوتمون کن. :دی

پاسخ :
چشم :))
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان