生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۲. Danke, Gott, für alles

۵

تیتر فکر کنم واضح باشه معنیش ولی خب به آلمانی میشه خدایا شکرت بابت همه چیز!

این روزها تا حد زیادی اطرافم رو خلوت کردم و این خلوتی شامل همه جا میشه!‌ اینجا، تلگرام، اینستاگرام و واتساپم که نمیشد محدود کنم نوتیفیکیشنش رو بستم و از اون ور هم کلا موبایلم روی حالت مزاحم نشوید قرار گرفته و فقط و فقط زنگ و تماسش برای ۹ تا مخاطب خیلی خاص بازه کسایی که هیچ وقت تحت هیچ شرایطی نه قضاوتم کردن نه ترکم کردن و نه طردم کردن و این برام واقعا ارزشمنده که حتی وقتی من غرق در کثافت بودم بازم میتونستن خوبیای وجودم رو ببینن و دستمو بگیرن تا از کثافت بیام بیرون به خصوص هوژین و شازده کوچولو و شیرینک و آچار فرانسه! هر کدوم به نحوی همیشه حمایت کردن همیشه بودن و دلگرمم کردن و یادم آوردن کی هستم و چه کارهایی ازم برمیاد و دیروز که راج میگفت تو خیلی قوی‌ای دختر خیلیا تو شرایط تو کم آوردن و فکرهای مزخرف کردن ولی تو ادامه دادی و بازم رشد کردی من دونه دونه روزهایی که حالم بد بود و دوست داشتم بمیرم یادم اومد، یادم اومد من شاید قوی باشم ولی این قدرت من نشات گرفته از درونم نبوده ناشی از شانس خوبم و داشتن دوستای خوب بوده و من هیچ وقت بابت این نعمت اون جور که باید و شاید از خدا و خود دوستام تشکر نکردم و این بده! 

حالا تصمیم گرفتم که ازشون تشکر کنم و برای هر کدومم یادگاری بگیرم برای دخترها کار سختی نیست ولی برای شازده کوچولو نمیدونم چی بگیرم که براش شر نشه چون درسته نزدیک سی سالشه ولی خب هنوزم با خانواده زندگی میکنه و دوست ندارم فکر کنن دوست دختر داره در حالی که این بچه اگه زودتر به دنیا میومد می‌تونست به پیامبری هم مبعوث شه!!!

حالا به نظرتون به این رفیقم چی کادو بدم؟!

دوست خوب

درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان