生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۷. خرشانس دو عالم وی اس حسود دو عالم!

۳ ۱

داشتم با شازده کوچولو حرف میزدم و به شدت توی مود نق زدن و حسودی کردن بودم و اونم سعی داشت با منطق کمک کنه حسودی نکنم! ولی خب وقتی گفت آدمای مهم زندگیش مشخصن بازم با حسودی گفتم شماره ۱. خرشانس دو عالم نماینده لوکای خوشانس! حالا چرا نماینده لوکای خوش شانس و لوک خوش شانس خالی نه؟ چون هر کسی که اسمش با اسم داداش شازده کوچولو دیدم آدم خوش شانسی بوده! الان همین بشر هم داداش شازده کوچولوئه در صورتی که من خواهر شازده کوچولو نیستم و همین خودش کافیه حسودی کنم بعد مهمتر از اون اینکه شازده کوچولو داداشش رو از والدینشم بیشتر دوست داره! مردک خوش شانس... از اون ورم ابر خوش شانس دیگه‌ای که هم اسم این شخصه و تونسته بود چنان دل هاسا رو ببره که هیچ حرف منطقی‌ای روش اثر نمیکرد! خلاصه که خوش شانسن بعد شازده کوچولو در جواب خوش شانس دو عالمی که گفتم میگه حسود دو عالم و کاش درک میکرد من حسود نیستم ولی به هر کسی که اون دوست داره حسودیم میشه اگه با کس دیگه حرف میزنم برای اینه که حسم به شازده کوچولو رو فراموش کنم! البته میدونه دوستش دارم و این خودش خوبه.

امروز و فردا اگه اشکی ریختین یا توی پخت نذری مشارکت کردین منو هم دعا کنین.

MIS _REIHANE
۱۶ مرداد ۱۶:۱۴

به هرکسی که شازده کوچولو رو داره یا شازده کوچولو بهش وابستس حسودی میکنی؟

 

پاسخ :
هم آره هم نه :))
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان