生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۵۲. تلپاتی

۸ ۳

از طریق توییتر با یه دختر جنگجو و دوست داشتنی آشنا شدم فقط میتونم بگم عشق منه، جیگر منه، نقس منه اصلا یه وضعی... دیروز یکی حرف مفت زده بود من ناراحت شده بودم بعد داشتم عکسای توی گوشیمو نگاه میکردم رسیدم به یه عکس که نوشته‌ بود دل‌هایی که میشکنی میشن گره‌های زندگیت دقیقا همون موقع بهم پیام داد مبادا از فلانی دلگیر باشیا گره میفته تو زندگیش، ببخشش اون یه اشتباهی کرد... 

هیچی دیگه فقط خواستم بگم شما تلپاتی رو ببین... 

bahar ....
۰۳ آذر ۱۰:۵۵

بخشیدیش :)؟

پاسخ :
آره اصلا امکان نداره این شخص حرفی بزنه و بهش عمل نکنم :)) حداقل تا الان نشده :دی
bahar ....
۰۳ آذر ۱۱:۲۸

چقد خوبی تو ❤

پاسخ :
خوبی از خودته قشنگم و گرنه من وحشیم :))
دیشب دل شازده کوچولو رو شکوندم و حالا هر چی معذرت میخوام تو برقه :))
احسان ..
۰۳ آذر ۱۳:۳۴

شماها کارتون خیلی درسته....به عالم معنا راه پیدا کردید:)

پاسخ :
کار من که نه ولی اون دختر جنگجو واقعا دختر خوب و کار درستیه 
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان