生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۴۶. تیله‌های رنگی

۶ ۶

تیله سیاه: با شیرینک قرار داشتم که بخاطر فراخوان کنسلش کردم حوصله نداشتم کسی بخاطر چادرم یه وقت حرفی بزنه نگاهی بکنه چون این روزها به صورت پیشفرض عصبیم نیاز به یه جرقه هست که اول تا آخر آدما رو بهم گره بزنم! شیرینک هم ناراحت شده گفته اگه دوباره کنسل کنم طلاقم میده!

تیله قرمز: دیشب خیلی جدی داشتم به هوژین میگفتم بیا رل بزنیم... شازده کوچولو بفهمه سکته میکنه با اینکه ایده‌ رل زدن من و هوژین از خودش بود!

تیله صورتی: درسته که آدما کار و زندگی دارن و قرار نیست همیشه هر روز بیان توییتر ولی خب یه عده خاص هستن وقتی یک روز میگذره آنلاین نمیشن نگران میشم مثلا، مونا، آرزو و این اواخر آقای جدی.

تیله سفید: خیلی سعی دارم آقای جدی رو بیشتر بشناسم ولی خب کار سختیه چون هر چی من آدم شوخیم اون جدیه (اصلا یکی از دلایلی که اسم مستعارش اینه همین جدی بودنشه) و این خودش کار رو سخت کرده ولی خب چیزی که زیاده وقت برای شناخت آدما! همین که با همه جدیتش خیلی چیزها رو بهم گفته به فال نیک میگیرم...

تیله قهوه‌ای: بذارید بگم من ریـ**م دهن اونی که ایده ساعت و عدد دو رقمی رو توی زبان آلمانی داده. سگ تو روحت هر کسی هستی!

Numb is here
۲۳ آبان ۱۳:۲۴

وا بیخود کردن به چادرت چیزی بگن -_- هر کی گفت چیزی کنسلش کن والا

وای 🤣🤣🤣🤣تیله قهوه ای از ته دل بودا 🤣🤣🤣 خداروشکر همون اول بعد یه جلسه الملنی رفتن ولش کردم 🤣🤣

پاسخ :
والا طرف قدیمی‌ترین دوستمه برگشته میگه کسخل و چنین و چنان :))
بخدا که اصلا سگگگگگگگگگگگ توش :))
من دوستش دارم در کل زبان قشنگیه ولی عدد دو رقمی و ساعت خوندن به آلمانی شکنجه است
bahar ....
۲۳ آبان ۱۴:۴۱

پس شما توییتر هستین :))

پاسخ :
بله بله اگه توییتر هستی و دوست داری آیدی بده فالوت کنم فقط بگم پیج من پر محتوای ساندیسیه :))))))
Numb is here
۲۳ آبان ۱۵:۱۶

بگو به تو چه

والااا

اونم تمرین کنی زیاد فکر کنم اوکی شه حالا بعدا برمیگردی میگی عه یادش بخیر چقدر سختم بود 😂😂

پاسخ :
عا نه برخورد فیزیکی بهتره :)) باس قلقلکش بدم بفهمه دیگه شوخی نکنه :))
دقیقا تمرین لازم داره :دی 
Numb is here
۲۳ آبان ۱۵:۴۰

خوبه تو فاز شوخی میری من سریع عصبی میسم

پاسخ :
منم اگه 22 سال از دوستی‌مون نگذشته بود عصبی میشدم :))
Numb is here
۲۳ آبان ۱۵:۵۴

:)))) یه عمرههه هااا

قانع شدم

پاسخ :
آره به قول یکی ما همو بزرگ کردیم :))
bahar tehrani
۲۴ آبان ۰۰:۰۴

یعنی عاشق ادعاهای خفه کن این آدم ها هستن.مخصوصا اونجایی که عربده میزنن و میگن جاب اختیاری و آزادی عقیده و آزادی بیان و فلان و بهمان،ولییییی اگر یه کار مخاف عقیده اونا انجام بدهی عربده میزنن..خدا روشکر معنای آزادی را هم فهمیدیم...حالا پوشش که هیچی، بقیه اش جالب تره..نصف حق های ساده و روزمرت رو هم محدود میکنن..خرید نمیکیند.ماشین های اینترنتی سوار نمیشوید و..

پاسخ :
دقیقا همینطوره، ادعای چیزی رو دارن که بهش اصلا عمل نمیکنن :))
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان