生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۴۲. اینستاگرام و توئیتر

۵ ۸

بعد از یه مدت دوری از اینستاگرام تصمیم گرفتم بهش برگردم ولی انگار دیر شده بود و اینستا همه صفحاتمو پاک کرده بود منم صفحه جدید درست کردم با اسم و فامیل واقعیم، البته که فکر نکنم دل و دماغش باشه اونجا فعالیتی داشته باشم بیشتر نیتم اینه بتونم دوباره با دوستای دوران دبستان و راهنماییم و بعضی بلاگرها که خودشون رو به اینستا محدود کردن در ارتباط باشم. خلاصه دوست داشتین فالو کنین اینم آیدیشه: Fatemehyaghoubi94 و اگه توئیتر دارید و مطالب طرفدارهای نظام عصبیتون نمیکنه برام آیدی توئیترتون رو کامنت کنین فالو کنم (خودم آیدیمو نمیذارم چون حوصله بحث و فحش ندارم واقعا!)

آقای همکار
۱۱ آبان ۱۵:۱۷

من هیج وقت اینستاگرام نداشتم. یک بار نصب کردم یک ربع توش چرخیدم دیدم با روحیات من سازگاری نداره :)

پاسخ :
منم اعصابم به چرخیدن توی اینستا نمیکشه ولی خب تنها راه ارتباطی الانم با بیشتر دوستای دبستان و راهنماییم به جز زنگ زدن و پیامک دادن که هزینه‌اش زیاد میشه همین اینستاگرامه، چون میشه حتی پیام ندی و براساس استوری طرف بفهمی حالش چطوره و خب اگه بخوام تک به تک رو بیارم تلگرام حال بپرسم کار سختیه :)) چون متاسفانه دایره دوستانم وسیعه و هر چیم میگم کمش کنم باز توی شرایط مشابه الان دلم برای همه‌شون شور میزنه حتی یکی که عین آچار فرانسه با رفتارش بهم توهین کرده! بازم نگرانش میشم و باید یه راهی باشه چکش کنم، البته این مورد خاص کانال تلگرامش هست یواشکی میخونم :دی 
آقای همکار
۱۱ آبان ۱۵:۲۸

حوصله ای داری ها  :)  دلت فقط برای خودت شور بزنه :) یا مثل من باش که دلم حتی برای خودم هم شور نمیزنه  :)

پاسخ :
نمیتونم :)
من یا کسیو به دایره دوستام راه نمیدم یا اگه راه بدم به مرور خیلی مهم میشه بعضیاشون میشن جزیی از خانواده‌ام.
من یه جاهایی به خودم کمتر از دوستام اهمیت میدم حتی گاهی به خانواده‌ام هم کمتر از دوستام اهمیت میدم!
مثلا یکی مثل هوژین که هیچ وقت دلمو نشکسته همیشه وقتی مشکل داشتم سریعا خودشو بهم رسونده نمیتونم بهش کمتر از خانواده‌ام اهمیت بدم.
آقای همکار
۱۱ آبان ۱۵:۵۷

نظری ندارم :)

پاسخ :
اوهوم
امیر +
۱۱ آبان ۲۲:۰۵

نه به اینستا دسترسی دارم و نه به توییتر :)

پاسخ :
من معتادم متاسفانه...
bahar tehrani
۱۱ آبان ۲۲:۱۹

این روزها که وصل شدن به اینستا خیلی سخته و فیلترشکن ها کار نمیکنن. اما این دوتا دنیای مجازی جزء اون دوتا اپلیکیشنی هست که خودت باید با توجه به باورهات ببینی چه آدم هایی را فالوو کنی و چه کسایی را فالوو نکنی.از کدوم بلاگر حمایت کنی و به کدوم بلاگر بال و پر ندهی..یهجورایی شبیه دنیای حقیقی هست.یا شاید اینو از روی دنیای حقیقی ساختن؟

پاسخ :
من حتی تو اوج خرابی نت مشکلی نداشتم با هیچ چیز!
در مورد این موضوعی که گفتین من تو دنیای واقعیم کسیو صرف عقاید سیاسی کنار نمیذارم مگه دچار افراط و تفریط شه و گرنه هر کسی حق داره نظر خودشو داشته باشه و منم بهش احترام میذارم اما اگه کوچکترین افراطی ببینم فرار میکنم :))) من تنها مشکلم با افراط و تفریطه و گرنه عقیده نرمال مخالف عقیده من همیشه محترمه، توی همین بلاگرها نظر مهدیار، نرگس، ثریا شیری با من خیلی فرق داره ولی من این سه تا رو خیلی زیاد دوست دارم چون حتی اگه خودمم جایی افراط کنم از این سه نفر افراطی ندیدم حتی سر سوزن.
bahar tehrani
۱۴ آبان ۲۱:۵۷

باهات موافقم..منظورم از انتخاب بلاگرها این نبود که اگر عقیدشون یا حتی نوع پوششون باهات فرق داشت ،بلاک یا آنفالو کن.منظور من هم افراط و تفریط و به قول خودشون موج سواری بود..مگه میشه تو دنیای قیقی و بین دوست و آشنا همه یک جور عقیده سیاسی و مذهبی و اقتصادی داشته باشند؟ من فکر نمیکنم اینطوری باشه و همه جا تفاوت بین همه ادم ها هست و قابل اترام تاجایی که به عقاید هم توهین نکنند

پاسخ :
پس من اشتباه متوجه منظورت شده بودم مرسی که وقت گذاشتی شفاف سازی کردی :)
دقیقا این که بتونن احترام بذارن عالیه
bahar tehrani
۱۵ آبان ۲۲:۳۸

خواهش میکنم..شاید من منظورم را اشتباه یا بد توضیح دادم..

پاسخ :
نه من این روزها یک مقدار مغزم خسته است بازم مرسی
bahar tehrani
۱۶ آبان ۲۱:۵۸

هممون دچار یه خستگی فکری و ذهنی شدیم و هستیم

پاسخ :
دقیقا همینطوره
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان