生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۳۰. تاریخ رفع فیلترها اعلام شد، وایبر رو فیلتر کردن!

۶ ۴

اصل پست همون تیتره، خود درگیری شدید مسئولین رو مشاهده می‌فرمایید.

فاطمه ‌‌‌‌
۰۶ مهر ۱۴:۳۷

اصلا مگه کسی وایبر داره هنوز؟ فکر کنم کار خود وایبره که دوباره بهش توجه بشه :))

پاسخ :
سوال خوبیه :))
حق گفتی واقعا ممکنه :)))
امیر +
۰۶ مهر ۲۰:۱۲

چه پست نوستالژیکی :)

 

گروه‌های خانوادگی و صبح بخیر و عصر بخیر گفتن همگی و سکوت محض در طول روز :))))

پاسخ :
وای 😂
واقعا گروه های خانوادگی سمن سممم
روژآن⛅ RozhAn
۰۶ مهر ۲۲:۰۸

درمورد وایبر

من دیدم و شنیدم که یک سری ها که رابطه‌ی لانگ دیستنس داشتن مجبور شدن تویه این مدت وایبر نصب کنن تا بتونن چت کنن😄

پاسخ :
نمیدونم والا من نرفتم نصب کنم😂 ولی توی کانالهای خبری دیدم😂
نسرین ⠀
۰۷ مهر ۰۹:۰۰

خطاب به فاطمه:

چند جا دیدم نوشته بودن برگردین وایبر هنوز وصله فیلترم نیست. 

پاسخ :
پس بگو چرا فیلتر شد :))
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان