生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۱۹. دید بقیه!

۶ ۲

می‌دونین من همیشه سعی کردم که دیدگاه بقیه برام بی‌اهمیت باشه و بخاطر حرف و نظر بقیه زندگی نکنم جز یه جا! وقتی میگن وای تو شاگرد اول کلاسی اصلا دلم نمیاد تصورشون رو خراب کنم پس تمام تلاشمو میکنم واقعا شاگرد اول کلاس باشم و دیروزم دقیقا چون همین حرفو گفتن با اینکه بعدش گفتن شوخی بود و فلان من جوگیر شدم و نشستم درس خوندن! و نکته مثبتش این بود که فهمیدم پرفکتای بی‌قاعده رو خیلی کم بلدم و خیلی از فعل‌هام هستن که کلا یادم رفته بودن مثل فعل مردن که مصدرش میشه sterben و پرفکتش شبیه به پرفکت تولد! میشه ist gestorben و همین الان که دارم این پست رو مینویسم متوجه شدم مصدر تولد رو بلد نیستم فقط اسم و حالت پرفکتشو بلدم! برم بگردم دنبالش که اگه تستی قرار شد بدیم بتونم ژست شاگرد اولیم رو حفظ کنم!

بانوچـه ⠀
۰۸ شهریور ۲۳:۴۳

وا دیگه «شوخی کردیم» گفتنشون چی بود :دی

پاسخ :
بعضیا ناراحت میشن ترسید منم ناراحت شده باشم :)))))))))))))
نرگس بیانستان
۰۹ شهریور ۱۸:۰۳

از چی ناراحت بشی؟

پاسخ :
آخه صحبتش از اینجا شروع شد که اگه فاطمه خانوم و حمیده خانوم یادآوری نکنن تست رو ... :)) بعد گفتم نه من فقط مشقو یادآوری میکنم چون میخوام تصحیح شن که اشکالاتم مشخص شه گفت شما دیگه شاگرد اول کلاسی دیگه :)) بعد اینجا ممکن بود من تیکه برداشت کنم به نظر خودش خواست شفاف سازی کنه که شوخی بوده حرفش و قصد تیکه انداختن نداشته
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان