生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۱۳. با تشکر از تماشاگر باید بگم!

۳ ۲

اولش که بیان رو باز کردم میخواستم نق بزنم ولی خب وبلاگ تماشاگر رو خوندم کلی حالم خوب شد با دو خط آخر پستش از اینکه هم افسردگیش کمتر شده هم نتایج خیلی عالی‌ای که گرفته. میشه گفت مهم‌ترین دلیل علاقه من به وبلاگ دقیقا همینه! چون ممکنه ناراحت و غمگین بیای بخوای نق بزنی ولی حالت یه جوری خوب بشه که حتی یادت نیاد سر چی ناراحت بودی؟!

سُولْوِیْگ 🌻
۲۷ مرداد ۱۳:۵۰

نمسکقمتقتحسج احساس می‌کنم یه سلبریتی‌ام. XD چه‌قدر خوشحال شدم! 

پاسخ :
قربونت ذوقت برم خب😂 ان شاء الله هر روز شاد باشی جانم
MIS _REIHANE
۲۷ مرداد ۱۴:۰۰

ها خوب گفتی منم رفتم دیدم ابراز خوشحالی نمودم ((((: 

بهترین جای دنیا برای حرف زدن و خوشحال بودن و ناراحت بودن و سرخ بودن و ابی بودن همین بیانه ب خوداا((:

پاسخ :
آورین
دقیقا :)) اصلا یه حال دیگه ای داره
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان