生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۱۲. Prima

۴ ۴

چون که خر کیف ترین انسان روی کره زمینم واقعا استرس داشتم بابتش ولی دادادام!!! کامل شدم و این یعنی قر قر قر قرش بده!

MIS _REIHANE
۲۴ مرداد ۱۸:۱۸

چی بود اینننن؟

پاسخ :
برای کلاس زبان آلمانیمونه، توی گوته ما امتحان پایان ترم نمی‌دیم ولی صحبت کردن و نوشتن‌مون مورد سنجش قرار میگیره و اگر نمره خوبی نگیریم معلم ما رو میندازه و من احساس میکردم این بار تکالیفم رو خیلی بد انجام دادم و میفتم ولی خب کامل شدم :))
زمر 53
۲۴ مرداد ۱۸:۱۸

من که نمیفهمم چیه ولی وقتی نوشته 100% احتمالا خوبه 

از کلماتش به نظر میاد مربوط به ازمون المانی باشه

مبارکه خلاصه :-))

پاسخ :
یه بخش از پلتفرم آموزشی گوته است که نشون میده با بالاترین نمره پاس شدم و میتونم به خوندن زبان آلمانی ادامه بدم.
نرگس بیانستان
۲۴ مرداد ۱۹:۵۹

اره یحتمل آزمون آلمانیه 

یوهووووو

پاسخ :
آزمون نیست ولی روش تصحیحش عین تصحیح آزمونه که بفهمیم چیا مهمه :دی اینا فقط مشقه و نمره‌اش فقط نشون دهنده پاس شدن یا نشدنه
MIS _REIHANE
۲۴ مرداد ۲۲:۱۴

افررررررین مایه افتخار😌

 

 

پاسخ :
مرسی 😍 
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان