生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۱۰. همساده

۳ ۷

همیشه از اینکه بفهمم دوستای مجازیم در واقعیت از لحاظ محل سکونت بهم نزدیکن خوشحال میشدم ولی هیچ وقت نشده بود انقدر نزدیک باشن و جا داره بگم دست بزنین بالاخره یکی از رفقای بلاگرم همساده در اومد!

دُردانه ‌‌
۱۹ مرداد ۱۲:۴۰

من با یه تعدادیشون هم‌کلاسی و هم‌دانشگاهی بودم و هستم. چون علاقۀ چندانی به حقیقی شدن روابط مجازیم ندارم زیاد خوشحال نمی‌شم و استقبال نمی‌کنم از دونستنش 

پاسخ :
خب برای من خیلی جذابه چون به طور مثال یکی مثل هوژین یا شازده کوچولو شروع دوستی مون مجازی بود و الان بدون اونا اصلا نمیتونم!
Tara ..
۱۹ مرداد ۱۳:۵۹

جان جان 

تهرانو زیرورو میکنیم 

پاسخ :
یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تهران رو میترکونیمممممممممممم :دی
MIS _REIHANE
۱۹ مرداد ۱۷:۵۳

اووو، من فک نکنم کلا هیچوقت یکیشو پیدا کنم

پاسخ :
چرا؟ اگه بخوای شدنیه به نظرم
MIS _REIHANE
۱۹ مرداد ۲۱:۳۷

فک کنم راستی یکی دوتاشون شیراز بودن دیدمشون.

ولی خب، نمی‌دونم. من دورم، اکثریت تهرانن، و حوصله هم ندارم زیاد.

پاسخ :
هعی، برعکس من...
من دوستای مجازی شهرهای دیگه‌ام رو هم هر کدوم خودشون پایه بودن دیدم :دی
اولین باری که این کار رو کردم ۱۹ سالم بود یک هفته رفتم خرم آباد خونه یکی از دوستای مجازیم :دی
MIS _REIHANE
۱۹ مرداد ۲۳:۲۱

واااای(((: 

خیلی خوبه خودشونم پایه باشن((((: منم با دوتا از دوستای محازیم صمیمی شدم تو دو دوره مختلف دیدمشون، ولی خب اینجوری نبود برم خونشون، اما اگر برعکسش باشه همیشه پایم((: تو خودت کجایی؟

 

پاسخ :
اونم عین تو خودش نمیتونست بیاد تهران چون متاهل بود و قبل تاهلشم خانواده سختگیری داشت :)) من بلیط گرفته بودم سه روز بمونم انقد خوش گذشت تمدید کردم شد یک هفته🤣 خودم تهرانم عزیزم
نرگس بیانستان
۲۰ مرداد ۱۶:۲۳

من شدیدا بیزارم کسی اشنا درآد :))

پاسخ :
ای بابا چرا؟ :))
نسرین ⠀
۲۱ مرداد ۱۹:۳۳

من چند تا بلاگر تبریزی می‌شناسم ولی خیلی خاطره خوبی از دیدارهامون ندارم:)

ترجیح می‌دم خیلی نزدیک نشم. 

پاسخ :
پس من خیلی خوش شانسم :)) همیشه با دوستای مجازیم بهم خوش گذشته حسابی
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان