生き甲斐 (Ikigai)

ایکیگای یعنی دلیلی برای بودن یا زندگی کردن

شماره ۲۸. بیاید دعا کنیم

۷ ۴

تو بازه‌ای که همه از سرعت اینترنت دارن مینالن اینترنت ما سرعت عجیبی گرفته! واقعا عجیبه برام...

امیدوارم اعتراضات جوری پیش نره که بازم کلی آدم کشته شن و کلی خسارت ایجاد شه. بیاید دعا کنیم این بار این اعتراضات یه ثمره خوبی داشته باشه به جای فاصله انداختن بین مردم با هم و مردم با اعتقادات یه وحدت ایجاد کنه. فعلا که متاسفانه تا جایی که من دیدم دو دستگی خیلی بدی ایجاد کرده...

bahar tehrani
۳۰ شهریور ۲۱:۲۳

دو دستگی که برخلاف تمام ادعاهایی که داریم وفرهنگی که سرتش رو تو کشورهای دیگه میخوریم،پر شده از توهین و فحاشی.توهین آدمها با پوشش های متفاوت به همدیگه و برچسب خوردنشون. ایکاش خیلی هامون جلوی سازمان های دولتی می نشستیم و میگفتیم مااا با گشت ارشاد مخالفیم.نه  اینکه سطل آشغالی رو آتیش بزنیم که چند روز دیگه با مالیات های خودمون بهترش را میخرن.

پاسخ :
دقیقا همینطوره
hamid VF
۰۴ مهر ۱۷:۵۳

دعا کنیم ؟ همین؟

پاسخ :
تاثیر دعا رو کم میگیرید؟
بعدم که جز دعا من یا حتی شما چیکار میتونی بکنی برای از بین بردن این دو دستگی تهوع آور الان؟
hamid VF
۰۴ مهر ۲۳:۲۱

 اگر این ها نمایندگان دین اند من رو کاملا  بی دین و  آگناستیک بدونید. عذر میخوام واقعا  قصدم جسارت نیست  ولی نفستون از جای گرم بلند میشه .

پاسخ :
نه من هم این‌ها رو نمایندگان دین نمی‌دونم ولی دعا به اشکال مختلفی از جمله ارسال انرژی مثبت به کائنات و برای سایرین توی تمام تفکرات هست و بشدت معتقدم به هر شکلی که بهش نگاه کنید تاثیرشو داره. 
بعلاوه که من فقط دارم میگم دوست ندارم این شکافی که بین مردم عادی به وجود اومده ادامه دار شه و گرنه که کلا مخالف این سیاستمدارهای فعلیم (کلا با همه سیاستمدارها و سیاست مخالفم)
علی ابن الرضا
۲۰ مهر ۱۷:۲۳

آمین

پاسخ :
گل و قلب ندارم اینجا ...
درباره من
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان